מנהל פניות הציבור חבל מודיעין
 

מחלקת פניות הציבור מהווה חלק בלתי נפרד מפעילות המועצה והיא הזרוע המקשרת בסיוע לכל סוגי הפניות.

 ההתייחסות לפניות התושבים היא כאל נכס ארגוני, בה איכות הטיפול בפנייה וזמן המענה לפנייה למחלקת פניות ציבור ולמוקד המועצה, נמדדות על פי זמני תקן ידועים מראש. מטרת התהליך היא לשפר את השירות לתושבים ולרווחתם.

 

 

מחלקת פניות הציבור מתחייבת:

  •  להיות קשובה לכל פנייה, להבין את מצוקת הפונה מנקודת מבטו ולהשתדל להביא לפתרון מיטבי של כל פנייה ביעילות וכמה שיותר לשביעות רצונו של הפונה.
  • לנהל מעקב על הליך הטיפול בפנייה ועד לסיום הטיפול. וזאת לא יאוחר משבוע ימים.

 

  • במקרים בהם לא ימצא פתרון לכל פניה או שהפתרון אינו עולה בקנה אחד עם ציפיותיו של הפונה ואם בשל  מגבלות החוק, מגבלות אובייקטיביות תקציביות, אנו נעשה את המיטב על מנת לסייע בידיו וזאת על פי דין וחוק.

 

 

חשוב להבהיר כי פניות דחופות על ליקויים ו/או תקלות יש להמשיך לפנות למוקד המועצה 3106 *

 

קבלת קהל למחלקת פניות ציבור על פי תיאום מראש לטלפון 03- 9722899

   

 

 
יעקב אטיה
עוזר ראש המועצה ומנהל פניות הציבור
9722894 -03
ענת לובטון
מזכירת לשכה ופניות הציבור ואחראית תחום עסקים בקהילה
9722899 -03